Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A megrendelőlap Megrendelő általi elküldésével és annak a Szállító által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre egyrészt a Trovet Hungary Kft. (székhely: 1212 Budapest, Szent István út 69. adószám: 13496799-2-43,Cégjegyzékszám: Cg 01-09-738293, Bankszámla: BB 10103881-54395000-01000007) a továbbiakban: Szállító, másrészt a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

1. A Szállító köteles az utánvéttel megrendelt és a Szállító által visszaigazolt, a Vevő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelésen megjelölt szállítási címre, raktáron lévő termékek esetében a Megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül, beszállítóink raktárán lévő termékeket 7 munkanapon belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik (pl: a termék beszerezési ideje hosszabb, vagy a termék nem beszerezhető), úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt 3 munkanapon belül. Megrendelő köteles az általa feladott Megrendelésen megjelölt és a Szállító által a Megrendelő által megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, és a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett, a Szállító által kiállított számlán szereplő vételárat, mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

2. Amennyiben Megrendelő a Megrendelésen a vételár teljesítésének módjaként banki átutalást, bankkártyás fizetést   jelölt meg, úgy Megrendelő köteles a vételárat a Szállító által a megrendelőlapon feltüntetett e-mail címre kiküldött proforma számla adatai alapján az azon feltüntetett fizetési határidőn belül a Szállító fent megjelölt bankszámlájára átutalni. Ez esetben Szállító a vételárnak a bankszámláján történő jóváírását követően 3 munkanapon belül - köteles a terméke(ke)t a Megrendelő által megjelölt szállítási címre elküldeni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt.

3. A Szállító köteles a Személyes átvétel útján megrendelt, a Megrendelő által a Megrendelésen kiválasztott terméke(ke)t a Megrendelő számára a Szállító Telephelyein

- Budapest, 1212 Szent István út 69. ÁLLATPATIKA

- Budapest, 1126 Márvány u. 42. Petlegio Állatpatika,

- Budapest, 1062 Andrássy út 81. Petlegio Körönd Állatorvosi Rendelő és Állatpatika - amennyiben az raktáron van, a Megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül, beszállítóink raktárán lévő termékeket 7 munkanapon belül átadni Megrendelőnek.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul a Megrendelő által a Megrendelésen feltüntetett e-mail vagy telefon útján értesíteni Megrendelőt.

 

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A kosár „megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. a kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot:

Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)

Személyes átvételi lehetőségek:

A megrendelt termékek átvehetők az alábbi üzleteinkben:

  • Csepeli Állategészségügyi Központ, Állatpatika
    1212 Budapest, Szent István út 69.
    Nyitva: H-P: 9-19-ig, Szombat: 9-12-ig. Tel.:+36 20 415 2928
     
  • Körönd Állatorvosi Rendelő és Állatpatika
    1062 Budapest, Andrássy út 81.
    Nyitva: H-P: 10-19-ig, Tel.:+36 20 319 9290
     
  • Petlegio Állatpatika
    1126 Budapest, Márvány u. 42.
    Nyitva: H-P: 10-18-ig, Tel.:+36 20 319 9322

Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • bankkártyás fizetés
  • SimplePay
  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának
  • készpénz - (személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az áfá-t tartalmazzák, azonban  nem tartalmazzák a szállítási költséget! A szállítási költség a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, SimplePay fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül  indokolás nélkül elállhat.  Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte. Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. a Megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. kormányrendelet szövegét letöltheti a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. a téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi cviii. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. a rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "vevőszolgálat" vagy "elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

2021.04.14.

 

Ez a dokumentum letölthető PDF formátumban innen.